Malin vs. basiluskerna

... i en fight där Malin för tillfället är i underläge.

Jag erkände mig besegrad och stannade hemma från skolan idag. Jag hade bara tre lektioner kvar den här veckan, så skolan kommer inte alltför mycket i kläm. Vi är till och med lediga på Fredag, så tills dess ska jag försöka vända matche och besegra bakteriejäklarna. På Lördag är en filmkväll inplanerad med de finafina/roliga/galna personerna jag kallar mina vänner. Då måste jag vara helt återställd.

Under dagen jag varit hemma har jag inte missat något viktigt, och jag har inte varit superförkyld som jag brukar vara. Ändå känns det jobbigare än vanligt. Varför? Jo, jag har inte kunnat baka min traditionella "det-är-synd-om-mig-för-jag-är-sjuk-kladdkaka". Det är deliscious och brukar vara ett obligatoriskt tillbehör tillsammans med närsspray och halstabletter. Idag fick jag nöja mig med en mandarin och te. Vems dumma idé var den här nyttighetsskiten nu igen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0