Just another boring sunday

Söndag idag alltså. Dagen innan slutprovet i Fysik A. Imorgon måste jag visa vad jag har lärt mig se senaste 1½åren i skolan. Men ingen press eller så.

Allt hade varit mycket bättre om jag inte kunde känna av en förkylning som förmodligen är påväg. Kan bara hoppas att det är en kort en, för på onsdag ska jag och min kära BB träna kickboxning. Ja, ni hörde rätt; Malin Träningsmotståndaren Andersson har insett att det kan vara rätt bra att röra lite på sig ibland. Och(hör och häpna) det kan till och med vara kul! Men vem tycker inte att det är rätt roligt att gå och slåss lite ibland? Det är visserligen kuddar vi slår på, men med lite kreativitet kan man lätt visualisera något annat. Som matteboken eller så. Sedan finns det ju så klart andra träningspass på Friskis&Svettis(vilket är träningscentret som jag och BB har bestämt att hedra med våran närvaro). Yoga, dans och core låter rätt okej i mina öron.

Dessutom ska jag skära ner på lite onyttiga saker. F.r.o.m imorgon är det nada onyttigheter för mig och moderskapet förutom på helger. Vilket kanske låter helt vanligt i andras ögon, men i familjen Andersson/Pettersson är det en stor utmaning. Men jag tänker inte bryta detta först. Jag är vanligen inte så tävlingsinriktad, men jag vägrar förlora mot mor min. So bring it on, vegtables!

Kommentarer
Postat av: lesya

haha, bra där mallan :P

vi kan utmana varandra? då känner jag ännu mer press på mig om att jag faktiskt ska klara av detta.

Men vet du vad :P prova på Step up... så grymmt kul, jag provade förra veckan för första gången och jag lovar dig i början känn det jobbigt och meningslöst, men efter ett tag har man kul faktiskt, ocg du skulle bara veta hur mycket det ger! rumpa, lår vader, armar... man använder heeeeela kroppen, du kan se det som en dans på en bräda, grymmt bra gruppträning ska du veta, jag ska försöka gå på det den här veckan, du vet har ju rätt tajt schema ;)

2011-01-16 @ 19:21:42
URL: http://lesya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0