Skor in my <3

Okej, så anledningen till den urusla uppdateringen de senaste dagarna är simpel: skolan! Vi har haft Ma B-prov, och det var inte det lättaste (förhoppningsvis får jag mitt VG i alla fall). Men nu har jag påsklov, så upppdateringarna kommer bli fler och förhoppningsvis lite roligare; jag har nämligen tänkt sy och pyssla lite(och nej, inga påskkycklingar, utan nu pratar vi roliga saker som smycken).


Förresten köpte jag nya skor idag, två par faktiskt. Den stora anledningen är att mina favoriter, de svarta conversen, är fallfärdiga. Mina älsklingar har hängt med i fyra år, men nu har de hål genom sulan, helt nertrampade och tyget har börjat lossna. För att inte nämna den numera gråaktiga färgen. Så vad har Malin köpt? Det blev faktiskt inga riktiga converse(även om de är helt klart snyggast), utan ett par svarta och ett par vita look-alikes från oh så glamorösa Ica Maxi. 99 kronor paret är ett bra pris för kor som jag förmodligen har slitit ut om några månader. Jag kommer så klart inte kasta mina riktiga converse. Bara dra ner på användningen.

Ica Maxi, 99kr st


Kommentarer
Postat av: lesya

jag vill också ha! :O

2011-01-16 @ 19:24:33
URL: http://lesya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0