Röd och sandaler

Älskar man inte bara de dagar man ser en underbar lapp på lektionssalens dörr där det meddelas att sista lektionen är inställd? Att snöblandat regn öser ner när man sedan går ut är en helt annan femma, men detta är ändå av någon anledning en bra dag . Jag vet inte varför, men jag känner mig väldigt postiv. Såna dagar älskar man också.


Jag har börjat leta vårskor också. Dels för att de flesta av mina andra är antingen förstörda eller inte min stil, dels för att resten är spårlöst försvunna. Det här med vårskor är svårt, för jag vill inte ha gladiatorsandaler eller ballerinaskor. Missförstå mig inte, jag tycker att de är skitsnygga, men det gör alla andra också och det är just det som är problemet. ALLA har såna. Och jag tycker det är så mycket roligare om man är ensam om sina kläder. Nu har jag kanske hittat mina framtida fotkompisar i det nya himmelriket i eskilstuna som stavas Deichmann. Vilket är en sko och väskaffär för er som inte snappat upp det.

Men nu ska jag ta tag i filmrecensionen till svenskan som ska in imorgon, och lyssna på röd, Kents nya(eller nya och nya...) album.

Ciao!


En av mina favoritdesigners Alexander Wangs Jac Flat. Skulle gärna låta dem bo i min garderob om någon gav dem till mig. 3350kr hos Mrs H. Blid lånad därifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0