Mot frisören!

Jag har inte klippt mig sedan i höstas(September, kanske? Minns inte riktigt). Detta har resulterat i fågelboet som ska föreställa mitt hår. Okej, fågelbo är nog lite att ta i, men snyggt är det inte. På långt håll säger alla "ååh, vad långt hår, så vill jag också ha!". När man tittar närmare ser man dock de kluvna topparna och den allmänt risiga stilen. Så nu beger jag mig till frisören för att klipa av sådär 15-20 cm. Jag vet att vissa kommer bli riktigt sura på mig nu, men jag har helt enkelt tröttnat på långt hår nu. Jag hinner inte ens tvätta det på morgonen om jag inte går upp vid kl 6 eller går runt med en bulle på huvudet resten av dagen. Så därför; Bye bye långt hår!

Lägger in före och efter-bild senare. Ha en trevlig onsdag!


Kommentarer
Postat av: Janina

Jag kräver bilder snarast! Och så tycker jag du ska kolla din msn, om det är så att du inte kan se vad jag skriver nu igen så kontakta mig via fejsboken pronto! PUSS PÅ DIG MM

2010-04-07 @ 21:34:49
URL: http://janinaelisabeth.devote.se
Postat av: Johanna

Neeeeeeeeeeeej! <33

2010-04-09 @ 15:17:08
URL: http://thereasonisme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0