Back in Business

Här är jag igen!

Behöver jag ens säga att jag har haft bloggtorka? Bloggtorka+plugg= inga inlägg. Så är det bara. Nu ska jag inte säga saker som att "Nu ska jag verkligen skärpa mig och se till att blogga lite varje dag!" med ett käckt leende, för då går det åt h-vete. Nej, nu säger jag att jag ska ta dagen som den kommer och blogga när jag har lust, det funkar alltid mycket bättre.

Det som hänt i mitt liv sedan sist är väl att jag insett att jag vill höja mina betyg i sådär fem-sex ämnen. Och det är typ en månad kvar till slutproven. Bravo Malin! (Vilket är en av aledingarna till avsaknaden av inlägg).

Dagens låttips: There is a light that never goes out- The Smiths. Och det blir ingen sån där smart liten youtubespelare, för jag är inte tillräckligt teknisk för att förstå mig på sånt. Så det så. 
 
Update: Janina har lärt mig hur man gör nu.


På återseende!



Läxhögen på mitt skrivbord... Nåja, det blir i alla fall lite bättre av att min Marilynkalender är fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0